Fylleslag bästa sättet o börja veckan

Mina chefer tycker vi är okunniga när de kommer till vin, därför har vi vinprovning då och då. Denna har vi på måndagar och jag jobbar alltid måndagar. Som ni kanske förstår så är de extra kul o jobba då efter ha prövat typ 15 olika viner. Fick skärpa mig för o komma ihåg vad ja skulle göra vid öppning, överlevde. Däremot resten av personalen som inte hade jobb att tänka på, dom fortsatte denna vinprovning med resterna av vinet, öl o fernet. Inga dåliga mängder heller. Hade svårt som fan att koncentrera mig på jobbet då ja inte kunde annat än att skratta mej kissenödig åt dessa personligheter. Krogfolk är ett folk för sig. Mana mådde inte bra igår då vi skulle jobba, tyckte nästan synd om henne. Tror hon e mer utvilad idag iallafall, tur att hon är ledig.

Alla hjärtan imorn me, vad ska man göra ?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0