Dement vid 20 års ålder

De regnar, som vanligt i Borås. När turister kommer från hela sverige eller någon från våra grannländer och säger att de alltid regnar i borås o skrattar lite stelt, Så har dom rätt! Ryktet stämmer, Borås är en mycke regnig stad.
Hörde nån som sa att i december 2007 hade vi 10 minuter me solsken, 31 dagar, 744 timmar och vi är så lyckligt lottade och får 10 minuter sol utav dom timmarna. Trevligt .

Har en sambo brevid mig som jag tror är lite sur bakom sin Sudoku tidning. Så här är de ska ni få höra min vänner. I torsdags när ja åkte hem så satte jag mig utanför porten och letade efter mina nycklar, ni vet ju hur mycke skit tjejer har i väskorna. Sinnessjukt! Hittade dom inte, dom låg altså uppe i lägeneten och där stod jag som ett fån och trodde att jag skulle bli antastad av nån kåt fyllehund. Inte nog me de, trodde ju även jag tappat min mobil i taxin så jag greps av en smärre panikattack. varför ska man tillverka jackor me 1548265852 st fickor på. Hittade den iallafall efter många om och men så ja kunde ringa hem o väcka en sovande man. Lite tvär men ändå gullig som han är kom han ner och öppnade för mig. Detta skulle ju inte hända igen lovade jag när ja gjorde allt i min makt för o hålla in skrattet som bubblade i min kropp. MEN, samma jävla sak hände igen igår.  Shit jag kommer bli utkastad av Castor snart. Han kommer hitta nån som inte e senil o när han ändå är på jakt efter ny kommer han säkert hitta nån yngre tjej som kan försörja honom på sitt barnbidrag. Shit detta är inte bra. Ska gottgöra honom me o låta han ta mej på vänstra tutten sen, de borde klara biffen tycker jag.

Ja denna helgen är slut nu, eller ja iallafall jobbmässigt. Halva söndagen är ju kvar o den ska ja tillägna me IIIINGENTING förutom att bearbeta Castor så han inte lämnar mig!
Hade en riktigt kul helg iallafall trots att ja va på jobbet. Älskar o jobba me Mana hon e så grymt jävla rolig o jobba me. Svårt att tro att hon är 10 år äldre än mig för hon e lika sjuk som mig om inte värre. Tänk när hon började jobba på Harrys, hon va lugn, söt (de e hon fortfarande givetvis) och pryd. Nu är hon lika sjuk som ALLA andra. Hon tar ingen skit från nån EY! (nya uttrycket) HaHaHa ja fy fan vilken helg.

Kommentarer
Devil

dement vid 20? det är fan illa.. själv hade jag ALzheimer light när jag var 20.. sen gick det bara utför. nu vid 24 års ålder kan jag presentera mig som Civilagent ;)

2008-02-25 10:39:21
Tinna

Goa Liza! Inte visste jag att du hade börjat bli senil! Men det är bara att platsa in dig i gänget, jag har varit senil i 50 år tror jag!!!!! Och ju mer jag har om mig ju mer senil blir jag!!! Att castor lämnar dig är nog inte någon större chans. En så go, intelligent och härlig tjej som du får han ALDRIG igen!!!!

2008-02-26 11:36:14
URL: http://knapskan.webblogg.se
Mi

Duktigt! Min hjärna funkar inte riktigt, koden liknade mest ett främmande språk så det var bra att du kunde lösa det själv :D
Men man ser fortfarande inte vem som har skrivit det, du får leta samma fel på ett ställe till i närheten av det första felet :)

2008-02-27 12:51:07
URL: http://porcelainheart.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0