Handla handla . . .

Idag hade jag o C sovmorgon. Okej att jag har de men han har de sällan så att vi gick upp 11.30 är en extrem sovmorgon.
Vi gjorde oss iordning snabbt och lätt för att åka o kolla på en soffa. De fanns MASSA fina soffor på LivingRoom, men ja vet inte om jag vill lägga ut 20-25 000 bara för att sitta bekvämt då och då. Vi avvaktar med de tills vi flyttar som vi förhoppningsvis gör snart. Kommer berätta mer om de när allt är påskrivet. De blev hursom ingen soffa idag.

Vi åkte sedan till Knalleland och inhandlade iallafall övervägande julklappar och detta gjorde vi på ca 1 timme. Effektiv shopping är vad jag kallar de. Ska komplettera vissa saker men annars så.

Valet jag gjorde för dom som undrar var att lämna tillbaka Dogge, hunden som vi tog från brorsan. De va inget jag ville men tyvärr var tungen till. Nu är vi tillbaka till vardagen igen med en Diva, världens bästa Diva.






































Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0