<3

Ja första dagen på veckan har ju flytit på som den ska. Jobbat och haft mig så nu kommer resten av veckan att gå undan.
 
Imorgon hör o häpna ska Jag o C till banken. . . och prata PENSION. HA! De trodde jag aldrig jag skulle göra men nu så är de så iallafall. Börjar ju bli gammal och grå nu nör ja fyller 22 nästa år!

Julborden har börjat hos oss också, detta resulterade i överflöd med julgodis o peooarkakor på jobbet idag. Detta kommer göra att man kommer gå upp ett o annat Kg dom kommande veckorna. Vem ska följa med mig o träna bort fettet sen??

Igår va jag o C hos Jonas och Anki och åt mat. Dom hade lagat jätte god kyckling med gratäng som satt gott i min ursvultna mage. Efter maten bjöds de på glögg, lussekatter och hembakta pepparkakor. Diva gillade verkligen pepparkakorna. Tack för en jätte trevlig kväll till er ♥





Har på mig halsbandet som jag vann av Kelly, Jätte fint är de!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0