Social fobi . .

Hemma! Kan inte säga att kvällen varit direkt händelserik, kunde egentligen gått hem innan 20 men de är kul o kolla på folk och få betalt för de. så jag tog tillfället i akt, hällde upp en kopp kaffe, satte mig och kollade. Bara iaktog. Vet egentligen inte vilka ord ja ska använda. Såg grupperingarna, äldre och yngre. Dom yngre hörs mycke men dom äldre syns mer. Vet inte om de är någon förutfattad mening jag har eller vad e är, men jag tycker de ser värre ut när 40+ är så packade att dom inte kan stå, tänker genast på om mina föräldrar är sånna när dom går ut. Tyvärr så e de väl så att folk i min ålder 20+ har inte bättre omdöme när de kommer till hur man ska förtära alkohol. Kanske blir man aldrig bättre me att veta hur mycke du kan inta innan du egentligen borde sluta.
Ser hur dom gamla damerna försöker ge sig på lite lammkött i hopp om att kanske få åka hem till hennes lägenhet me spets gardiner och virkade kuddar och få ligga me lammköttet på hennes soffa me plastöverdrag. De är den bilden jag ser av vissa medelåldersdamer. Som säkert alla vet så tappar man omdömet när spriten sakta men säkert fylls på i din kropp, så vissa av lammkötten luras me dessa tanterna likt barn som blir lurade me smågodis.
Ligga är väl skönt men finns de inte gränser?
Vad tänker man när man vaknar upp i sängen brevid en dam i kanske inte den mest smickrande tiden på dygnet ? Ser kort på hennes barn o barnban som kanske är i hans egen ålder?
Vet ju inte om de är såhär de går till men de är den bilden jag får brännande på min näthinna.

Dagen efter kommer damen tillbaka, grabben stannar hemma men nya offer finns de alltid . .



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0