Rätt usel start på denna veckan . .

Jaha då va de Måndag. Vart en tuff helg då ja vart krasslig och vart hemma runt 04 varje dag. De tog ut sin rätt och idag är jag jätte sjuk. Igår sov ja mig igenom ett helt dyng men är fortfarande lika trött. Fick faktiskt sjukanmäla mig, de händer inte ofta men idag kände jag att jag inte pallade att röra mig en millimeter. Ska iallafall vara hemma idag och imorgon så får vi se vad som händer.

va o pratade me hyresvärden idag, vi och ett annat par. De andra paret fick lägenheten. Surt att snubbla på mållinjen men de är iallafall inte hela världen men givetvis är de tråkigt. Vi hade ju redan flyttat i våra huvuden, de va väl de som tog hårdast. Att man redan var inställd på de. MEN MEN de kommer fler säkert bättre lägenheter och tillfällen. Hoppas o håller tummarna gör vi. Inget fel på våran lägenhet nu, den e jätte fin. Men gräsmatta, öppna dörren o komma ut på gräs de är de vi vill ha.

inte nog me detta, Diva stackars bebis har skurit sig i tassen. Kan folk inte slänga sina flaskor i papperskorgen eller varsomhelst men inte på marken. Hon har inte ont av de men nu får hon ligga o vila hela tiden. Stackarn, hon som e van o leka o springa . .
Ska mysa me henne nu ♥

Kommentarer
Solli

Svar: rekommenderar verkligen att du provar på blueberrys smoothies...they r to die for o riktigt nyttiga dessutom ;o)

2008-08-11 23:44:53
URL: http://sollis.blogg.se/
Tinna

Krya på dig hjärtat!!! Och du, jag brukar resonera så här, -Blev det inte som jag tänkt mig så finns det en mening med det! Det kanske väntar något ännu bättre som ni inte hade fått reda på om ni fått denna lägenheten. Jag är övertygad om att det är så. Pussa lilla Diva från mig och säg till henne att skälla på dom som inte kan kasta saker där de hör hemma!!!! Varenda gång jag går i skogen så plockar jag burkar och flaskor som antagligen ungdomar bara lämnar efter sig. Blir så förb.... men det hjälper ju inte. Bättre att ha en plastpåse med sig till sådant skräp, vilket jag oftast har med mig.

Stor kram till både dig och Diva

2008-08-13 15:54:58
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0