Bad hairday

Idag börjar jag jobba efter en veckas vila me penicillin o sängliggande. Penicillinet håller ja på me ett par dagar till men sängliggandet får ja spara till kvällen. Känns ändå som ja är rätt laddad inför jobbet men visst tar de emot då ja sovit runt denna tiden i en hel vecka. Men de ska bli kul o kramas me mina underbara kollegor igen iallafall.

Så i vanlig ordning så plattade ja mitt krull idag, men inget bra. Behöver till frisören för både uttunning o färgning, ser hemsk ut nu. tyvärr så sammtycker inte min plånbok till ett besök hos frisören så ja får la se ut som ja gör ett par dagar till. Vill iallafall ha fixat de innan ja åker till Turkiet så ja har ett par veckor kvar iallafall.
Saknar min hårförlägning, de va så fint o lätt att få att se snyggt ut .




Nu e de dags o klä sig lite granna, inte ligga o söla i soffan hela dagen . . Jobbet nästa

Love♥

Kommentarer
Lupum

ligga?

2008-08-19 01:26:14
URL: http://lupum.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0