Onsdags Mys

Ledig idag. De ska ja fira me att gå till frisören och soppa lite onödigheter som man alltid behöver t.ex skor o byxor. Hoppas Castor inte läser detta så kan ja säga att de är gamla saker jag rotat fram nu när våren börjar kika fram.

Blev ni lurade igår, 1:a april och allt!? Jag blev de, jävla Mana. Hon skrev att hon fått nytt jobb o hade sagt upp sig hos oss, lagom nedstämd då hon e min favorit o jobba me.Lite ledsen o vemodig åkte ja till jobbet för att bi upplyst om att de e 1:a april o hon hade lurat mig. Sur för jag e så korkad men glad för att de inte va sant.

Ojsan nu ska ja bege mig . . .


NP: Lifehouse - Broken

Kommentarer
Tinna

Hej gumsan!
Kul att läsa igenom de senaste bloggarna från dig. VAD DUKTIG DU ÄR!!! önskar jag kunde klara av detta med. Men med en sambo som ÄLSKAR kött, sås och potatis och gratånger med mycket grädde, stekt fläsk med löksås är det inte så lätt. Men han äter i alla fall allt i grönsaksväg också. Tur det!!! Puss och kram på dig!

2008-04-08 15:06:15
URL: http://knapskan.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0