Sista Bloggen...

..Innan jul. Kan även hända att de blir sista för i år. Åker iväg till Svärfar nu och kommer hem på tisdag, juldagen! Den berömda -Supa Sig Full- Dagen. Jag jobbar givetvis. Så ifall jag inte hojtar till här innan så e de julens fel.

Julen började igår för min del, hade min underbara Hilla här. (Ni glömde Nellies napp förövrigt) Fick en fin fin sparbössa, grytvantar o en grymt snygg ljusstake. Den står på min köksbänk as we speak. O inte att förglömma Diva, hon fick minsann också en julklapp, Vet inte om hon va så fascinerad av den, mest rädd egentligen. Men bra förvaring för matte o husse .

image20image21

De va en grymt lyckad liten sammankomst, Älskar dej Hilla. Oändligt <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0