Schka ru me häm ?

Ännu en vecka har kommit och gått, näst sista dagen på de gamla året. Har alla uppnått de dom velat under 2007?
Jag  har nog presterat bra, en bra år helt enkelt.

Ska fira denna sista söndag 2007 me att tvätta, ensam! Min käre sambo behövde tydligen jobba inte bara idag utan även imorn.. kuuligt ! Så ja ska underhålla mej själv på bästa sätt me att tvätta o sedan vika skiten. Perfekt då jag jobbat sent sen i torsdags. Men Men, gnälla ska man inte sysselsätta mig mig.

Igår på jobbet gick ja runt o studerade folks beteénden. de är ju ett känt faktum att man itne är så smart alla gånger på fyllan och de är kul o få de bekräftat. Folks desperata blickar efter kärlek, eller sex i dom flesta fallen.
Den mest desperata jakten är runt 01.45, då dom lugna låtarna börjar pumpa ut ur högtalarna. På fyllan o villan ser ju fan en vält bajjamajja super sexig ut så då jävlar klängs de. Har dom tur lyckas dom få me tjejen/killen (tyvärr oftast killar detta gäller) till garderoben där dom i ett sista försök kläcker ur sig -"schka ru me häm? *hick*"
Förvånansvärt ofta säger fan tjejen ja. Vi e ju inte heller smarta på fyllan. Underhållande iallafall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0