Rullgrus är farliga grejjer!

Ja givetvis ska Liza ramla o slå sig innan hon ska jobba. Bara föll pladask, bara sådär. Vaktmästaren på gården har tydligen bestämmt sig för o lägga grus här utanför, som om de ens e lite halt när de e plus grader.

image11image12


Ja ni ser ju, knäna ser ju ut som dom gjorde när man va liten och hade varit ute på bus. Jag hade inte ens busat så jag fick ju inte ut nåt bra utav detta. Fast jag känner mej lite som ett barn på nytt får ja väl säga då.

Jag ska iväg o köra bil innan jobbet idag, ska vi se om ja kan skilja på höger o vänster denna gång. Undrar om jag inte kan de eller om jag bara har ett behov utav att göra tvärtom mot vad min körskolelärare säger. Vara sådär rebellisk som man kan vara. Ska undersöka de idag.

Ja hårfärgen blev bra förrästen, ska se om ja hittar någon bild på eländet. *leta leta leta*
Ja detta va de jag hade tyckt va en snygg o bra bild, så ser de iallafall ut och ja e nöjd me de. Eller ja, utväxten e borta iallafall som om de skulle synas under mössan. Idiot Liza....
image13


Jobbar två dagar till denna veckan sen är jag ledig fram till juldagen, inte helt illa pinkat. Ska hjälpa Far min o slå in hans julkallapr till mamma. Han skyllde på att han inte hann slå in dom i affären men i själva verket tror jag aldrig att han slagit in ett paket. Ja ja, jag gör de mer än gärna.



Ska slänga på mig min ullstrumpor nu när ja går ut, känner mig frusen.. Intressant javisst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0