Mensen kontrollerar mitt liv

Känner att jag inte är så trevlig idag, lite lätt stött o allmänt sur. Mensen håller på o ta över mitt liv. Tur att övertaget bara är i max en vecka. Sen e ja tillbaka på banan igen o då jävlar.

Grannen va över o lånade ett par skor, hon ville inte ha stövlar me klack för hon tyckte hon gick som en kass transa i dom, fick aldrig se och skratta åt de. Kanske borde säga till henne att hon er sketa snygg i dom o göra narr av henne på krogen då hon i själva verket går som en förklädd man.
Hatar hennes kompis, idiot brud. Kaxig liten skitunge som tror sig vara så världsvan när hon i själva verket precis lärt sig kissa på pottan.
Hon ska till mitt jobb imorn TROR hon, men eftersom ja e överjävlig då jag är ett mensmonster ska ja se till att hon får stå i kö, sen när hon kommer fram så säger dom i dörren: Tyvärr gumman, de är 20 här. MOAHAHAHAHAHA *plan laugh* Älskar denna sidan av mig själv, den sidan jag spelar extra mycke på när den tiden på månaden är kommen. Ska gulla extra me Mia också så att min plan verkligen går i lås.

Ja just de, ikväll kommer en gammal polare till jobbet, inte träffat honom på evigheter, 3 år iallafall. De ska bli jätte kul faktiskt. Sjukt att han bor i göteborg vilket är ca 30 minuter bort me bil, o vi har inte setts på 3 år. Pinsamt nästan.

Ser nu hur mitt hår ser ut, ska ta till min last i livet - Plattången!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0