Julstök på högsta nivå

Idag e de inte långt kvar till julen. Har fokuserat så på julklappar så jag har glömt o städa. De ska jag ta tag i idag hade jag tänkt. Tror castor blir glad när han kommer hem till ett nystädat hem. Började me lite små pill igår. Pillade in nejlikor i ett par apelsiner som jag la fram på ett fint fat på köksbordet. Luktar gott o mums där inne nu. Finns de ingen snö får man skapa sig julkänsla på annat sätt.


Imorn får jag besök utav min allra bästa vän, Hilla Pilla !
image17 Finns ingen människa på denna jord som jag gillar o umgås me så mycke som henne. Saknar henne faktiskt, va längesen vi sågs. Tror jag ska ändra de lite granna under nästa år, träffa min gamla vänner mer. Hoppas på körkortet då också vilket gör de lättare att ta sig till ställen.
Ska ladda upp me kaffe o de bästa vi vet ....
 
image18
Saladfingers ! WIEEE .... Kan inte förklara riktigt va de betyder för oss men de är iallafall grundstenen av våran vänskap. Ja oj oj ..

Nej nu har jag inte tid o drömma mig bort, får börja me städningen tror jag ...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0