Julreklam denna julreklam

We wish u a merry christmas yada yada yada ... Jag som är en sjuk julfantast e grymt trött på julreklamen, börjar i mitten av november o håller på till slutet av januari. All annan reklam verkar ha rast. Ja Ja . Man behöver ju inte titta på den men alla kanaler verkar ha en tendens att alltid ha reklam sammtidigt .

Hade sista julbordet igår, wohoo.. Detta firade jag med att gå ut efter jobbet, shotta lite o mingla runt bland gästerna man serverat. Dom blir alltid lika förvånade när man är ombytt och "en av dom". Verkade vara en allmän åsikt igår, fira efter jobbet. 2 servetriser och 3 kockar tyckte att sista julbordet var värt att fira så de vimmlade av "civilare" på stället. Kul.

Kommit fram till att jag älskar o vara den tjejen som tjejer inte gillar och som mer än gärna skapar intriger. Lite utav mitt kall i livet. Lite spänning i folks vardag, de är de jag står för.
Fanns en tjej som jag bara inte tål och de ville jag mer än gärna visa med att säga till hennes vänner vilka skumma personer dom hänger me. Hon tog visst åt sig för hon ville inte vara me i leken mer. Jag är egentligen en mycke snäll person men jag gillar bara när de händer saker.

Hade annars grymt kul på jobbet igår. Jag o Mia hade en kul tävling om vem som kunde skicka snuskigast o sjukaste sms, vi låg på samma nivå men de slutade me : - Mia "Jag vill värma mina tår i din mun" . Hon vann och de va också de sista sms:et vi skickade till varann under gårdagen.
En av vakterna ville gärna också va me, där vann jag och de sista sms:er skickades av mig runt 02 tiden. Man ska ha kul på jobbet sägs de, De har vi!

Ska hugga in på min julklappsparadis o kolla på "Shall We Dance" . . .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0