Juldagen=Amatörernas Afton

Så underbart skönt att juldagen är överstökad. Ren jävla kaos, eller som min chef uttryckte de: Titta på de här, värre än andra världskriget! Ja ni fattar ju själva. Stängde insläppet redan 00.30, de är inte varje dag de är så. Hade försäljningsrekord igår också faktiskt. Med garderob inräknad va de ca 320 000 på en kväll. 
 De är min plånbok älskat att äga men men, i ett senare liv kanske.

Förstår inte va de är me juldagen och alla dessa amatörer, de slår nämligen aldrig fel. Folk e Dyngraka, snåla, fult klädda och riktiga drägg. DOCK får jag nog flika in här att de va ovanligt lite bråk. Men så mycke idioter på en o samma kväll är de bara på just juldagen. Boråsare är ju snåla överlag men denna dagen vill dom ha rabatt på ALLT. Me tanke på att dom inte köper mycke per person för dom felsta har supit till som fan innan dom går ut just för att slippa handla den dyra drinken för 105 spänn inne på krogen.

-Vanligaste frågan på juldagen: Öööhh, va e de billigaste ni har ?
Varför går ni ut då om ni inte har råd o faktiskt handla som man ju gör när man går ut ?! Kommer alltid att förundras över denna så överpopulära "högtid".

Va hemma 04.30 och somnade nog inte långt därefter heller. Sov ju mer eller mindre på jobbet redan så ja va ju inte förvånad över min plötsliga insomning i en skön säng.

Vaknade 13 i förmiddags och sen dess har ja inte gjort mycke får ja nog erkänna. Pillat navelludd o klappat Diva över ryggen, kul annan dag - Bästa! castor kom hem tidigt så ja har fått sällskap i mitt soffliggande vilket va mysigt som fan. Inte nog me de, sympatisökande liten flicka som jag är så fick jag Castor o laga mat till sin utslitna sambo. Får dock inte veta vad de är som kokas men även om jag inte gillar de ska jag säga att jag gör de bara för att han va så snäll o lagade mat till mig. Älskar dig Castor !

Har tänt över 60 ljus här hemma nu, ska lägga mig i soffan återigen o bara njuta av myset.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0