Jasså minsann ..

Jag hittade låten tillslut, nu har den gått i högtalarna hela dagen.
Under tiden ja diggade till låten bäddade jag sängen extra fint så Castor blir glad när han kommer hem

Hade inte blivit liedsen om ja slappimage14

gå ut i kylan o gosa ner mig där i kuddanr istället. Har ju på mej mina mys ull strumpor. Hade vart idelaiskt att ligga där. Men man måste ju jobba också va de nån som kommit på.










Borde klä på mig egentligen, eller iallafall kanske tänka på de men jag känenr inte för de. Fryser som fan och vill egentligen inte alls bort från min stol. Borde ringa o sjukanmäla sig, säga att jag har frostskador. De vore inte helt osant iallafall.

Har idag tagit en bättre bild på min oerhörda förändring i håret som ja ska dela med mig utav. Håll i er nu!

image16Men nu e ja sugen på o göra nåt helt annat me håret, ljusa o svarta slingor. vet inte om ja ska göra de före eller efter jul o alla helger. Kom gärna med förslag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0